Tips Surirumah Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Hari

Sebagai surirumah, saya akui memang selalu rasa teramat letih bila dah sampai ke penghujung hari. Esoknya bangun pagi dan akan bermula lagi rutin yang sama. Tak pasti la orang lain, tapi saya ni kalau badan letih sangat pun jadi susah nak tidur. Dan bangun pagi rasa lebih letih dari sebelumnya.

Tahun 2015, saya start ambil Vivix (walaupun sebenarnya dah lama amalkan vitamin Shaklee). Sesudu yang pertama, saya demam. Hahaha.. Ya saya demam. Tetapi ada satu yang saya perasan, walaupun demam saya tak terbaring je. Masih dapat uruskan hal-hal di rumah seperti biasa. Saya ingat lagi ketika itu nak masuk bulan puasa. Saya ingat betapa bertenaganya saya tolong adik-adik membersihkan dan mengecat rumah mak saya. Siap tak tidur malam bersembang sambil menyediakan bahan untuk juadah beraya.

Paling best, takde pun sakit-sakit pinggang atau lenguh-lenguh badan. Saya dapat bantu mak dan adik-adik buat persiapan raya dengan gembiranya.

Selain ESP (Energizing Soy Protein), B Complex dan Coq Trol, Vivix memang memainkan peranan penting sebagai energy booster. Sebab ianya bertindak terus ke tahap sel so bila sel-sel badan ni sihat dan berfungsi dengan baik kita pun dah tentulah dapat melakukan segala urusan dengan baik juga. Asas badan kita kan dari sel.

Vivix ni adalah hadiah terbaik buat mak ayah kita sebenarnya. Di usia emas, kita nak lihat mereka masih kuat dan bertenaga. Bila bertenaga, mudah untuk mereka melibatkan diri dengan aktiviti yang sihat dan dapat beribadah dengan sempurna. Tiada lagi sakit-sakit lutut, susah berjalan ke masjid mahupun solat atas kerusi. Apatah lagi jika mereka terpilih untuk menunaikan ibadah haji nanti. Kan bagus bila mereka dapat melakukan semua rukun dengan sempurna.

Saya kongsikan juga beberapa testimoni untuk uolls semua. Ada juga yang ambil Vivix untuk tujuan lain tetapi tak sangka tiba-tiba badan jadi lebih bertenaga. Saya ingat lagi ada seorang pakcik beritahu saya “ubat apa yang kau bagi ni, pakcik rasa cergas je tak boleh nak tidur siang dah. Selalu lepas zohor mesti pakcik tidur” hihihi..comel kan pakcik ni.

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

 

Testimoni 4

Jangan lupa hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan ya. Mudah je, hanya dengan satu klik di icon Whatsapp di bawah. Tanya saya BAGAIMANA NAK BELI VIVIX DENGAN HARGA AHLI sebab akan terus dapat KEAHLIAN PERCUMA.

mamavogue

One thought on “Tips Surirumah Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Hari

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.