Cara Berhenti Merokok Dengan Mudah dan Berkesan

Merokok membahayakan kesihatan. Biasa je kan kita dengar ayat tu, tapi berapa ramai yang benar-benar ambil iktibar? Berapa banyak dah berita yang kita baca di media sosial berkenaan hal merokok dan bahaya kepada anak-anak terutama yang masih bayi?

Saya percaya uolls dear readers especially isteri-isteri yang suaminya merokok ada niat nak minta suami supaya berhenti merokok. Selain membahayakan kesihatan diri dan keluarga, ianya juga satu pembaziran sebab duit beli rokok itu dapat digunakan kepada perkara yang lebih bermanafaat.

Asap rokok mengandungi nikotin, tar, karbon monoksida dan lebih 4000 bahan lain yang membahayakan kesihatan. Dan yang paling malang sekali, ianya bukan sahaja mendatangkan mudarat kepada si perokok tetapi kepada ahli keluarga dan orang di sekelilingnya juga. Kesan asap yang melekat di pakaian si perokok boleh mendatangkan bahaya kepada isteri dan anak-anak.

Jadi kali ini izinkan saya membantu uolls yang ada niat nak berhenti merokok tetapi asyik menemui jalan buntu dan tak berjaya meneruskan usaha berhenti merokok. Juga kepada para isteri yang sayangkan suaminya dan mahu suaminya kekal sihat serta bebas asap rokok.

Bagaimana Vivix Boleh Membantu

Vivix terhasil dari bahan-bahan premium dan terbaik iaitu anggur muscadine, lobak ungu, Japanese Knotweed dan Elderberry. Vivix telah melalui kajian klinikal dan kajian tentang resveratrol yang terkandung di dalam vivix. Resveratrol melindungi sel badan dari proses oksidasi yang merosakkan sel.

Anggur Muscadine adalah anggur yang bersaiz besar dan mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui di dalam anggur lain. Anggur Muscadine juga mengandungi pekatan asid elagik dan elagitanin yang bergabung dengan polifenol untuk menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Saya kongsikan juga testimoni-testimoni mereka yang dah pun amalkan Vivix Shaklee dan menjadi lebih sihat tanpa rokok.

Testimoni 1

..

Testimoni 2

..

Testimoni 3

..

Testimoni 4

..

Testimoni 5

..

Ramai yang sudah pun mendapat manafaat dengan mengamalkan Vivix Shaklee secara konsisten. Bukan sahaja mereka ini bebas dari rokok, bahkan tahap kesihatan juga meningkat dan lebih cergas bertenaga. Bayangkan betapa seronoknya apabila rumah kita bebas dari bau asap rokok.

So, tunggu apa lagi?

Hubungi saya

mamavogue

Tips Surirumah Kekal Cergas Bertenaga Sepanjang Hari

Sebagai surirumah, saya akui memang selalu rasa teramat letih bila dah sampai ke penghujung hari. Esoknya bangun pagi dan akan bermula lagi rutin yang sama. Tak pasti la orang lain, tapi saya ni kalau badan letih sangat pun jadi susah nak tidur. Dan bangun pagi rasa lebih letih dari sebelumnya.

Tahun 2015, saya start ambil Vivix (walaupun sebenarnya dah lama amalkan vitamin Shaklee). Sesudu yang pertama, saya demam. Hahaha.. Ya saya demam. Tetapi ada satu yang saya perasan, walaupun demam saya tak terbaring je. Masih dapat uruskan hal-hal di rumah seperti biasa. Saya ingat lagi ketika itu nak masuk bulan puasa. Saya ingat betapa bertenaganya saya tolong adik-adik membersihkan dan mengecat rumah mak saya. Siap tak tidur malam bersembang sambil menyediakan bahan untuk juadah beraya.

Paling best, takde pun sakit-sakit pinggang atau lenguh-lenguh badan. Saya dapat bantu mak dan adik-adik buat persiapan raya dengan gembiranya.

Selain ESP (Energizing Soy Protein), B Complex dan Coq Trol, Vivix memang memainkan peranan penting sebagai energy booster. Sebab ianya bertindak terus ke tahap sel so bila sel-sel badan ni sihat dan berfungsi dengan baik kita pun dah tentulah dapat melakukan segala urusan dengan baik juga. Asas badan kita kan dari sel.

Vivix ni adalah hadiah terbaik buat mak ayah kita sebenarnya. Di usia emas, kita nak lihat mereka masih kuat dan bertenaga. Bila bertenaga, mudah untuk mereka melibatkan diri dengan aktiviti yang sihat dan dapat beribadah dengan sempurna. Tiada lagi sakit-sakit lutut, susah berjalan ke masjid mahupun solat atas kerusi. Apatah lagi jika mereka terpilih untuk menunaikan ibadah haji nanti. Kan bagus bila mereka dapat melakukan semua rukun dengan sempurna.

Saya kongsikan juga beberapa testimoni untuk uolls semua. Ada juga yang ambil Vivix untuk tujuan lain tetapi tak sangka tiba-tiba badan jadi lebih bertenaga. Saya ingat lagi ada seorang pakcik beritahu saya “ubat apa yang kau bagi ni, pakcik rasa cergas je tak boleh nak tidur siang dah. Selalu lepas zohor mesti pakcik tidur” hihihi..comel kan pakcik ni.

Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

 

Testimoni 4

Jangan lupa hubungi saya jika ada sebarang pertanyaan ya. Mudah je, hanya dengan satu klik di icon Whatsapp di bawah. Tanya saya BAGAIMANA NAK BELI VIVIX DENGAN HARGA AHLI sebab akan terus dapat KEAHLIAN PERCUMA.

mamavogue