Impian Memiliki Kulit Bebas Jerawat dan Kesan Parut

Saya akui, saya bukan jenis yang sangat menjaga kulit muka sejak zaman sekolah lagi. Saya tidak memiliki ritual penjagaan yang sempurna iaitu dengan penggunaan pencuci muka, toner, krim siang dan malam apetah lagi serum atau masker. Sejak tingkatan tiga, kulit saya mula berminyak dan berjerawat terutama ketika datang bulan. Bila mula bekerja, saya ada juga mencuba beberapa jenis produk kecantikan kulit namun hasilnya hampa. Maka, niat untuk memiliki kulit bebas jerawat seakan tidak kesampaian.

Kulit saya jenis yang berminyak, keseluruhannya. Menjelang tengahari, kulit saya akan menjadi lebih berminyak dan mudah kotor. Setiap hari, saya akan mencuci muka dan menggunakan krim pelembap sahaja. Jika berbedak, jerawat akan menjadi lebih parah!

Dipendekkan cerita, awal tahun 2016 hari tu upline Shaklee kongsikan satu ilmu untuk membersihkan dan mencantikkan kulit dalam masa 1 bulan bersama Sustained Released Vita C Plus Shaklee. Hanya dengan Vitamin C je tau. Beliau kongsikan cara pengambilan yang betul dan jadual yang sepatutnya untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

Cuba perhatikan testimoni-testimoni yang saya kongsikan ni. Teruja kan tengok kesan Vitamin C pada kulit diorang! Syaratnya cuma satu, konsisten dan disiplin!

testi_vita C1

 

testi_vita _C2

Maka pada bulan Februari, bermula la projek mencantikkan kulit dengan Vitamin C ni. Kami buat secara berkumpulan, barulah sentiasa bersemangat dan bermotivasi, kan. Itulah kelebihan mendaftar Shaklee bersama kami..hihihi. Dan hasilnya setelah 2 bulan, kulit saya kurang berminyak dan susah dihinggapi jerawat. Ini baru 2 bulan tau! Saya akan teruskan pengambilan mengikut jadual sehingga mendapat hasil yang memuaskan hati.

testimoni_vita_C
Inilah wajah tuan tanah Diary Nutrisi Mama

Sekarang ini, kulit saya kelihatan lebih bersih dan cerah. Takde la kusam, tak sekata dan berminyak macam dulu-dulu. Kalau pun nak datang bulan, hanya jerawat kecil yang muncul dan tak kekal lama. Sekejapan je dah kecut! Alhamdulillah.. akhirnya impian saya nak memiliki kulit bebas jerawat dan kesan parut bakal menjadi nyata. Banyak rupanya kebaikan Vitamin C ni selain untuk kulit. Salah satunya, sebagai ejen detoks. Haa.. yang tu tak dapat la nak cerita semua kat sini. Nanti saya sambung di entry akan datang.

Buat yang berminat untuk ketahui rahsia mencantikkan kulit dengan Vitamin C Shaklee ni, bole lah whatsapp atau sms saya di 018-2835816. Insya Allah saya akan cuba guide sehingga berjaya.

signature

mamavouge

selfpromo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.