Ramadhan, Masa Terbaik Untuk Berhenti Merokok Sepenuhnya

Biasanya, dalam bulan puasa ni lah kita dapat lihat perokok-perokok tegar mampu melawan keinginan mereka untuk merokok selama lebih 12 jam sehari. Namun, selepas waktu berbuka, berkepul-kepul lah kembali asap memenuhi ruang udara. Saya yakin, isteri mana yang tak mahu melihat suaminya berhenti sepenuhnya dari tabiat merokok. Semua isteri sayang dan mahukan yang terbaik buat suami tapi apakan daya bila rasa tak mampu nak halang suami sebab tak tahu cara paling mudah berhenti merokok sepenuhnya. Maka niat tu disimpan kan dalam hati je.

Tapi saya ada berita baik buat para isteri di luar sana. Sempena bulan Julai ini Shaklee ada membuat Promosi Vivix Shaklee, sirap istimewa khas buat perokok tegar. Dihasilkan dari anggur Muscadine, lobak ungu dan Elderberries membuatkan Vivix sangat istimewa dan sangat kaya dengan antioksidan. Ianya lebih dari sekadar resveratrol semata-mata.

VIVIX SHAKLEE

Saya nak kongsikan video Shaklee Effect dari seorang suami dan perokok tegar ini. Beliau mula merokok sejak berumur 14 tahun dan dah mencuba bermacam-macam cara untuk berhenti sepenuhnya namun gagal. Tetapi, sejak isterinya memperkenalkan Vivix, beliau terus hilang nikmat merokok setelah mencubanya.

Pengakuan ikhlas dari seorang suami yang mahukan gaya hidup yang lebih sihat. Bukan sahaja suami, malah seluruh keluarga juga akan lebih sihat.

Kenapa bulan Ramadhan? Kerana ketika ini perokok sudahpun berjaya mengurangkan jumlah rokok sebab berpuasa. Maka, kan lebih baik jika dapat dilenyapkan terus dari tabiat merokok ini? Tiada lagi udara yang menyesakkan nafas, tiada lagi bau yang kurang menyenangkan.

Hanya dengan sesudu sehari, insya Allah Vivix Shaklee dapat membantu.

Hubungi saya untuk KONSULTASI SEPENUHNYA dan mengetahui PROMOSI TERKINI VIVIX SHAKLEE!

RAHA MOHD ISKAK

018-2835 816