Cara Mudah Turunkan Kadar Gula Pesakit Kencing Manis

Kencing manis ni penyakit keturunan ke? Ramai sebenarnya yang anggap macam tu. Sebenarnya kencing manis bukan lah satu penyakit keturunan, tetapi disebabkan kita dibesarkan dengan gaya hidup dan pemakanan yang sama maka kebarangkalian kita dapat penyakit yang sama tu sangat besar.

Biasanya pesakit kencing manis ni terpaksa ambil ubat untuk mengawal kadar gula dalam darah. Ubat pula perlu diambil setiap hari dan perlu berjumpa doktor mengikut jadual dan temujanji yang ditetapkan.

Kali ni saya nak kongsikan satu rahsia bagaimana nak kawal dan kurangkan kadar gula dalam darah dengan cara yang lebih sihat. Selain diet pemakanan yang seimbang untuk pesakit diabetes, suplemen yang sesuai juga boleh diamalkan. Dalam banyak-banyak vitamin Shaklee saya lebih suka cadangkan Vivix.

Vivix adalah sirap anggur premium dan lazat yang dihasilkan daripada Polygonum Cospidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan juga Lobak Ungu. Ianya tiada perasa tambahan, tiada bahan pengawet dan juga tiada bahan pewarna. Vivix adalah 100% campuran ekstrak tumbuhan botani khas.

Orang kencing manis ni, sel badan dia tidak bertindakbalas dengan insulin. Walaupun insulin terus dikeluarkan oleh pankreas, tapi sel badan tidak menyerap dengan baik, makanya sel-sel ni tak dapat nak tukarkan gula dalam badan kepada tenaga. Sebab itulah pesakit kencing manis selalu merasa letih dan lesu.

Vivix ini bertindak hingga ke tahap selular, ianya kaya dengan antioksidan yang membantu menentang radikal bebas dan memelihara sel dari kerosakan. Saya sendiri pun amalkan Vivix untuk kekal cergas bertenaga!

Saya sertakan sekali testimoni-testimoni Vivix Shaklee sebagai bukti berapa ramai dah dapat kebaikan daripada mengamalkannya. Tak rasa maka tak tahu. Dah rasa pasti nak order bertalu-talu..

Testimoni 1

Tiada apa yang lebih menggembirakan anak apabila kadar gula mak yang berumur 64 tahun turun dan lebih stabil

..

Testimoni 2

Ayah lebih sihat dan cergas untuk melakukan kerja harian setelah amalkan Vivix

..

Testimoni 3

Terkejut apabila tahap gula tak naik dengan tinggi walaupun ambil makanan manis

..

Testimoni 4

Bila amalkan Vivix, kadar gula ketara turun dan rasa lerbih sihat dan cergas

..

Testimoni 5

Kadar gula turun, buah pinggang juga sihat

..

Hubungi saya dengan hanya satu klik di icon Whatsapp di bawah ya. Atau uolls boleh terus membuat order DI SINI.

mamavogue

One thought on “Cara Mudah Turunkan Kadar Gula Pesakit Kencing Manis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.