Beza Landmark Study Shaklee dengan Kajian Lain

Apa beza Landmark Study Shaklee dengan research lain? Selalu kita dengar SID bercerita pasal Landmark Study kan.

landmark-study-shaklee

Penyakit-penyakit seperti darah tinggi, kecing manis dan penyakit kardiovaskular bukanlah penyakit ‘overnight’. Ianya mengambil masa lebih 10 ke 30 tahun untuk mula menampakkan simptom-simptomnya. Kenapa lama sangat? Sebab ianya dipengaruhi oleh gaya hidup dan amalan pemakanan harian kita. Kalau selama hari ni kita makan macam-macam dan rasa biasa je tak sakit pun sebenar penyakit tersebut sedang berkembang dalam tubuh badan kita.

landmark-study

Landmark study ke atas supplemen Shaklee dilakukan selama 20 tahun untuk mengetahui kesannya ke atas tubuh badan kita. Bukan research short term je tau.. ia di jalankan dengan teliti dan rapi agar keputusannya dapat ditentukan dengan tepat.

Itulah salah satu sebabnya saya setia sangat dengan vitamin semulajadi dan selamat ni 😉 malah ramai SID yang dah berpuluh tahun amalkan suplemen Shaklee kelihatan lebih sihat dan cergas bertenaga berbanding dahulu.

Jadi, kalau korang bercadang nak mula ambil vitamin dan suplemen, pastikan ianya menjalani kajian klinikal dan selamat diamalkan dalam jangkamasa panjang!

signature

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge